قبل از تبليغات در اينستاگرام حتما اين مطلب را بخوانيد!

آموزش هاي كاربردي كامپيوتر و معرفي نرم افزارهاي جديد

قبل از تبليغات در اينستاگرام حتما اين مطلب را بخوانيد!

۲ بازديد

اگر مي خواهيد كه در اينستاگرام تبليغ كنيد دست نگه داريد! در اين مقاله خيلي ساده براي شما اين موضوع را روشن مي كنيم كه چرا تبليغات پرهزينه اينستاگرام در مقايسه با تبليغات در وب سايت ها بازده كمي دارد.

Internet-Ads1

1- تفاوت تعداد افرادي كه تبليغ شما را مي بينند

فرض كنيد كه قرار هست كالا يا محصول خود را در يك پيج اينستاگرام تبليغ كنيد. قيمتي كه از شما براي قرار دادن يك تبليغ در پيج اينستاگرام درخواست مي كنند، حدودا برابر با قيمتي است كه يك وب سايت براي يك ماه تبليغ به شما پيشنهاد مي كند (با كمي تغيير).

حال به اين نكته توجه كنيد: پيجي كه تبليغ خود را در آن قرار مي دهيد، توسط اعضاي پيج  ديده مي شود (توسط تعدادي از آنها، نه همه). اما به اين نكته دقت كنيد كه اعضاي اين كانال ها يا پيج ها ثابت است. مثلا اگر يك پيج اينستاگرام 200 هزار عضو دارد (كه در خوش بينانه ترين حالت 40 هزارتاي اعضاي آن فعال است)، شما محصول خود را به 200 هزار نفر نشان مي دهيد و احتمالا يك يا دو روز هم محصول شما بيشتر نشان داده نمي شود.

اما وقتي تبليغ خود را در يك وب سايت اينترنتي كه داراي بازديد اتفاقي زيادي هست براي مدت يك ماه قرار مي دهيد، در روز اول به تعداد بازديد كننده وب سايت (مثلا يك وب سايت معمولي با 50 هزار نفر بازديد روزانه) تبليغ شما را مي بينند. در روز دوم، 50 هزار نفر ديگر كه با 50 هزار نفر روز اول به احتمال زياد تفاوت دارند و روز سوم و … . يعني در يك ماه حدود 1 ميليون و پانصد هزار نفر تبليغ شما را مي بينند!

2- تفاوت قيمت تبليغات

3- نوع و جنس مخاطبان

توضيحات بيشتر را در لينك زير بخوانيد:

قبل از تبليغات در اينستاگرام حتما اين مطلب را بخوانيد!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.