دانلود ۴ تا از بهترين و جديدترين برنامه هاي دفترچه يادداشت هاي اندرويد

آموزش هاي كاربردي كامپيوتر و معرفي نرم افزارهاي جديد

دانلود ۴ تا از بهترين و جديدترين برنامه هاي دفترچه يادداشت هاي اندرويد

۲ بازديد

اگر شما جزء كساني هستيد كه به نوشتن يا ثبت اتفاقات مهم و نكات مهم روزانه علاقه مند هستيد يا براي فراموش نشدن كارهاي ضروري آنها را يادداشت مي كنيد و از گوشي همراه استفاده ميكنيد ديگر نيازي به خودكار و دفترچه يادداشت نداريد و ميتوانيد از برنامه دفترچه يادداشت براي اينكار استفاده كنيد. در اين مطلب براي شما بهترين هاي اپليكيشن دفترچه يادداشت اندرويد را معرفي مي كنيم.

1- برنامه Evernote

 اين برنامه قابليت هاي زيادي دارد كه باعث شده آن را از بهترين برنامه هاي يادداشت به شمار بياورند با اين برنامه ميتوانيد فهرست بندي كنيد، يادداشت‌هاي صوتي و تصويري قرار دهيد و عكس‌هاي و فايل‌هاي پي‌ دي اف خود را نشانه‌گذاري كرده و با سايرين به اشتراك بگذاريد.

2- برنامه Google Keep

با اين برنامه ميتوانيد يادداشت‌هاي خود را رنگ بندي كنيد كه با طراحي زيباي برنامه، بسيار كارا مي‌باشد. هر يادداشتي كه اضافه مي‌كنيد، به شكل كارتي درمي‌ايد كه مي‌توانيد در ميان آنها جستجو كنيد. 

3- برنامه  Color Note

 از قابليت هاي اين نرم افزار مي توان امكان نوشتن سريع و آسان ايميل، خاطره، ليست خريد، ليست كار ها؛ سازماندهي نوشته ها، سازماندهي برنامه ها در تقويم و غيره را نام برد.

4- برنامه FiiNote

پشتيبان گيري از پوشه ها، پشتيبان گيري از پوشه ها در ابر، پشتيان گيري و بازيابي سريع و نقاط بازيابي نامحدود از امكانات اين برنامه است.

FiiNote

جهت دانلود اپليكيشن ها و مطالعه ادامه متن بر روي لينك زير كليك كنيد:

دانلود 4 تا از بهترين و جديدترين برنامه هاي دفترچه يادداشت هاي اندرويد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.